NYHETSARKIVET
31 jan 2024 12:07
Knowit Experience ska hjälpa Telenor Group med identiteten
Digitaliseringskonsulten Knowit Experience har landat ett treårigt avtal med Telenor och ska hjälpa operatören med den globala varumärkesstrategin.

Knowit tar efter en upphandlingsprocess över från den brittiska designbyrån Design Bridge/Superunion.

"Knowit visade förståelse för vår komplexitet och identifierade förbättringsområden som vi själva varit måna om att göra något åt. Dessutom visade de prov på ett designupplägg och en arbetsmetodik som passade våra önskemål. Med stark och bred kompetens, och inte minst god kemi, ser vi fram emot ett givande samarbete", säger Telenors chef för varumärkesidentitet, Marte Celine Jacobsen.

Avtalet kommer även med en förlängningsoption om två år.
Telekomnyheterna i Sverige AB
Domgärdesvägen 1
134 69 Ingarö
info@telekomnyheterna.se
www.telekomnyheterna.se
Orgnr: 559344-5108