NYHETSARKIVET
29 mar 2016 11:56
Comviq prisat i Guldtuben för youtube-kampanj
Comviq prisades med Guldtuben, för Årets serie, vid Guldtubengalan i torsdags.

”Programmen leddes av de välkända Comviq-profilerna Karim och Krister och bland Youtube-profilerna som medverkade i serien finns Jockiboi, Rackartygarna, Hampus Hedström och Daniel & Vlad. Syftet med kampanjen var att nå och engagera en yngre målgrupp och på ett lekfullt och underhållande sätt kommunicera vad hundra kronor räcker till. Serien har varit en succé med över tre miljoner visningar och totalt över 20 miljoner tittade minuter i Splays kanal”, skriver Comviq i ett pressmeddelande.

Guldtuben är nordens största YouTube-gala.
Telekomnyheterna i Sverige AB
Domgärdesvägen 1
134 69 Ingarö
info@telekomnyheterna.se
www.telekomnyheterna.se
Orgnr: 559344-5108