Folknätet, det är namnet på Telias första stora reklamkoncept sedan Teliafamiljen gick i graven för snart tio år sedan. Tanken är att Telia i sitt nya koncept ska peka på hela sin bredd och den ansvarsposition man har.
Vi är ett 166 år gammalt företag som ligger i framkant och vinner priser såväl när det gäller hållbarhet som innovation och det är någonting vi vill ta vara på och lyfta fram i detta nya koncept, säger Anne Gro Gulla, marknadsdirektör på Telia i Sverige, till Telekomnyheterna.
Det nya konceptet bygger på de fem pusselbitarna
Helheten i tjänsteutbudet.
Företagets hållbarhetsarbete
Betydelse i samhället
Innovationskraft
Historia
- För några år sedan var det total tabu att prata om näten och dess betydelse i vår kommunikation, nu har pendeln slagit tillbaka och vi kan återigen prata om näten och dess livsnödvändiga funktion. Särskilt roligt är det i skenet av att vi fick pris som årets nätoperatör vid Telekomgalan förra veckan, säger Anne Gro Gulla.